Truma Combi D 6 E iNet
Opis
Truma Combi D 6 E iNet konstrukcyjnie różni się od Combi D 6 tylko wbudowanymi elektrycznymi grzałkami prętowymi. Grzejnik na olej napędowy jest wyposażony w wysokiej klasy palnik, zapewniający skuteczne ogrzewanie także podczas jazdy.
Na kempingu wystarczy przestawić urządzenie grzewcze na tryb elektryczny i zasilać je z zasilacza 12 V – całkowicie bez obciążania akumulatora samochodowego. W zależności od zapotrzebowania na moc można wybrać tryb spalinowy, elektryczny lub mieszany: w sezonie przejściowym najlepiej sprawdza się tryb elektryczny, w zimniejsze dni warto skorzystać z trybu spalinowego, a gdy mocno chwyci mróz, przyda się tryb mieszany, czyli równoczesnego działania obu tych trybów. Ciepłe powietrze jest wywiewane przez cztery wyloty powietrza do wnętrza i rozchodzi się po nim w optymalny sposób.
- Działa też w trybie elektrycznym dzięki wbudowanym grzałkom prętowym
- Cicho pracująca dmuchawa i równomierne rozprowadzanie powietrza
- Zużywa mało energii
- Wyposażony w wysokiej klasy palnik niemieckiej firmy Eberspächer
- Panel sterowania iNet
Nośnik energii | Olej napędowy zgodny z EN 590 |
Znamionowa moc cieplna w trybie gazowym | 2000 W / 4000 W / 6000 W |
Znamionowa moc cieplna w trybie elektrycznym | 900 W / 1800 W |
Znamionowa moc cieplna w trybie mieszanym | maks. 5800 W |
Zużycie paliwa | 220 – 630 ml/h (110 ml/h na średnim stopniu mocy grzewczej 1000 W) |
Pobór prądu (przy 12 V): Tryb ogrzewania i zbiornika wody | 1,8 do 4 A (w trakcie normalnej pracy między "wyłączeniem" a "najniższym stopniem mocy" poniżej 1,8 A) |
Pobór prądu (przy 12 V): Nagrzewanie zbiornika wody | maks. 1,8 A |
Pobór prądu (przy 230 V) | 3,9 A / 7,8 A |
Ilość wody | 10 l |
Masa | około 16,9 kg |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) | 525 x 450 x 300 mm |